still waiting...

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, July 5, 2011

✿^^✿ [R].[I].[N].[D].[U]. ✿^^✿


bila duduk-duduk saja macam ni...perasaan rindu tu datang. banyak benda yang aku rindukan. sangat-sangat aku rindukan. kalau la aku boleh putarkan kembali masa, akan aku lalui semula segala memori yang menggamit kerinduan aku ni. alahai.....


aku rindu zaman kanak-kanak aku...
beli gula2 seposen 4 [sekarang jangan harap dapat]
rindu kutip duit raya [sekarang aku yang pokai...huhuhu]
rindu kat geng aku masa kanak-kanak...
masa tu kami tak kenal ape itu play station...
permainan yang ada cukup tradisional dan bermusim..
musim main layang-layang... semua nak beli layang-layang... yang kreatif tu akan buat sendiri... ada yang buat besar, ada jugak yang kecik... masa tu pokok buluh pak cik sulong akan jadi sasaran kami...kadang-kadang pokok buluh hiasan mak aku pun, aku rembat jugak. hmmm....
tiba musim main getah gelang, semua orang ada getah gelang.... pakai getah gelang sampai ke siku. sepak getah gelang tu sampai putus selipar.... pastu dah tak ada selipar, balik rumah, selipar abah pulak jadi sasaran....besar??? ape aku peduli... janji menang main sepak getah. hahaha
musim main guli...semua orang sibuk beli guli. merengek2 aku kat abah nak beli guli.
seronoknya zaman kanak-kanak...
tak perlu fikir masaalah...
tak ada masaalah pun...
makan pakai semua mak ayah yang sediakan...
hmmm...bezanya la ngan masa besar ni...
nak balik zaman kanak-kanak...

aku rindu zaman sekolah aku...
rasanya nak sekolah balik...
nak belajar..
nak exam...
nak rehat kat kantin sekolah...
buat bising dalam kelas... [ ciss...hampeh ]
aku nak study rajin-rajin...
kot-kot la boleh jadi doktor haiwan... [kakaka...berangan!!!!]

aku rindu zaman universiti aku...
rindu untuk aktif berteater
aku rindu aktiviti berteater...
aku rindu nak hafal skrip teater...
aku rindu kena dera ngan abg idham masa hafal skrip...
aku rindu nak jalan kaki dari kolej kediaman ke pusat kebudayaan..
aku rindu nak makan tom yam kat sixth kolej...
aku rindu tuk pusing-pusing KL ngan ABQ...
rindu kat first kolej...
rindu kat mid valley megamall...
rindu nak tengok festival seni universiti malaya...
alahai...banyak yang aku rindu...
rindu kat pasar malam Kerinchi
rindu nak makan-makan kat kolej 12 [sebab murah dan sedap heheh ^^]
rindu kat van pusat kebudayaan...
rindu kat pn.rose...kak nani...en.ramzi..kak dot..n sume2 la...yang ada kat pusat kebudayaan tu...
rindu kat cikgu Taklempong yg ensome tu....hehehe [gatai!!!!]
rindu kat rumah depan hospital UM...
rindu kat sume2 tu.... hmmmm....

[a][k][u] [r][i][n][d][u] ~ ♥♥ ◕‿◕

4 comments: