still waiting...

Daisypath Friendship tickers

Monday, November 14, 2011

saya jatuh cintan la.... hmmm..^^

jatuh cinta berjuta rasanya
biar siang biar malam terbayang wajahnya
jatuh cinta berjuta indahnya
biar putih biar hitam manislah nampak

dia jauh aku cemas tapi hati rindu
dia dekat aku senang tapi salah tingkah
dia aktif aku pura-pura jual mahal
dia diam aku cari perhatian

^_^

alahaiiiii.....
manis...
masam...
pahit...
hmmm...semua rasa ada..
tak tergambar ^^

aku sebenarnya jatuh cinta dengan lakonan hebat seorang pelakon di malaysia ni. sangat bersahaja lakonannya. sebenarnya dah lama dia berkecimpung dalam dunia lakonan. cuma aku baru terperasan kehadiran dia tahun ni. teruk juga pengetahuan am dunia hiburan aku kan.. hmmm...tak kisah la... janji aku sangat sukakan lakonan dia. mungkin juga ramai yang perasan...lakonan dia sangat mantap. sehinggakan jantung aku berdegup laju jek bila tengok drama2 yang di terajui olehnya. pendek kata aku dah JATUH CINTAN pada lakonan beto Kusyairi nih...


aku sangat suka lakonan dia dalam drama sesungguhnya. astro, selalu buat ulang tayang. aku akan menonton jugak drama tu. walaupun aku da boleh hafal setiap dialog dalam cerita tu. hmmm...hebat penangan beto kusyairy nih. dia memang benar2 seorang pelakon yang berbakat. sangat boleh berlakon. cuma masih belum menang anugerah. kalau dia tercalon sebagai pelakon lelaki terbaik, aku akan undi banyak2. bagi dia menang. dia sangat layak.... tak banyak pelakon yang mampu berlakon dengan baik. tetapi beto kusyairi mampu melakonkan watak yang diberi dengan baik. aku nampak dia berlakon dengan ikhlas.

banyak pelakon kat malaysia ni. ada jugak diantaranya aku tak kenal pun. baru2 ni anugerah skrin...tayang muka2 pelakon cantik. tapi aku tak tau pun pelakon tu belakon dalam cerita apa. kalau dulu orang cari pelakon yang boleh berlakon, sekarang orang cari pelakon yang 'ada rupa'. bakat kemudian. boleh diasah. tu yang kebanyakan cerita yang dihasilkan jarang melekat di hati penonton.


inilah salah satu pelakon yang mampu berlakon dengan baik. semoga beliau akan terus berjaya di masa2 akan datang.

No comments:

Post a Comment