still waiting...

Daisypath Friendship tickers

Friday, May 4, 2012

monolog seorang penakut

ketakutan memaksa aku mendiamkan diri aku seorang yang penakut takut untuk meluahkan rasa yang terpendam takut akan perasaan itu jika terluahkan ia akan melukakan hati aku malah hati dia juga turut akan terluka. takut untuk menerima kenyataan. tapi jika aku mmenjeruk rasa ini aku takut aku akan kehilangan dia dia yang sememangnya telah melangkah keluar dari hidup aku takut dia membenci aku selamanya takut akan hari2 yang bakal mendatang takut masa yang berdetik memaksa aku dipisahkan jauh dan semakin jauh... ketakutan inilah yang membuatkan aku diam takut akan kata2 aku melebihi batasannya takut dikatakan aku menagih kasihnya yang telah lama padam dihatinya aku manusia biasa tak mampu meluahkan, kerana ketakutan itu mengunci aku diam dan terus diam biarlah aku terus menjadi penakut biarlah aku terus digelar pengecut kerana aku takut untuk melukakan orang lain aku takut orang lain akan terluka akan keterbukaan aku meluahkan biarlah aku seorang yang terluka takut akan ada insan lain lagi turut terluka

No comments:

Post a Comment