still waiting...

Daisypath Friendship tickers

Thursday, April 14, 2011

ya Allah...berilah bahagia itu milik aku =)


semua orang mahu bahagia...aku jugak tak terkecuali. aku ingin bahagia itu milik aku. tapi aku tak nampak pun caranya lagi...kabur dan kelam. ape yg patut aku buat? jerit pada 1 dunia ni yg bahawasanya aku kepingin untuk bahagia? hishhh...memalukan. aku bukan seperti itu....

aku tak mampu ubah segala yg berlaku. setiap kali kawan2 aku invite aku tuk attend wedding diaorang, aku jadi sedih. bila la aku akan jadi macam diaorang tu sume. mak aku pun hari2 da bising. asyik suruh aku kawin jek. katanya aku bukan muda lagi. tapi aku rasa aku macam muda je lagi. so no hal bagi aku. tapi bila aku jejak kaki kat wedding kawan2 aku, ayat wajib yg pasti diaorang tanya aku ialah 'ko bila lagi'. so jawapan selamat yg aku bg ialah 'jodoh aku datang lambat'. sabar ek kengkawan sume. harinya akan tiba. cuma aku tak tau bila. korang2 sume akan aku invite. kasi perabis la nasik minyak n gulai daging masa kenduri aku tu nanti. makan la sampai buncit. hahaha...

hmmm...mana la jodoh aku kan. kenal ke aku ngan dia? baik ke dia? adeh...banyak tol soalan yg tak mampu aku jawab. en.jodoh...segera la muncul. kita kenal2. hahaha... boleh ke macam tu. Ya Allah....setiap hari aku memohon, berilah bahagia itu milik aku. permudahkanlah segala urusan hidup aku.

2 comments:

  1. someday..someway i know happiness will be yours... be strong k. Allah tested only those who He know can stand the obstacles given.

    ReplyDelete